1. Какво означава гаранцията за доставяне?
Това не е гаранция за доставка до датата, която виждате за всеки продукт на страницата. В случай на изгубена или повредена пратка не изчакваме обработката на рекламация от превозвача. Ще ви изпратим нова стока или ще ви върнем сумата при доказване на необходимата фотодокументация.
2. Получавам ли гаранционна карта заедно със стоката ?
Гаранционна карта не се предоставя със стоките. Фактурата за закупените стоки служи като гаранционна карта за клиента.
3. Каква е гаранцията на закупените стоки?
Всички стоки, които продаваме на сайта, са с гаранция от 2 години. Изключение правят часовниците Citizen, които са с гаранция до 5 години. Специфични са продуктите от категорията Second Hand. За тях се прилага гаранция от 1 година - с изключение на повредените части, които не се покриват от гаранцията.
4. Оригинални или имитации са продуктите?
Всички продукти, които продаваме на нашия сайт, са оригинални от европейски доставчици. Можете да проверите оригиналността им в оторизиран магазин на марката или в оторизиран сервизен център.
5. Ще получа ли сертификат за автентичност при покупката си?
Като търговец ние не изготвяме такъв сертификат - следователно той не се предоставя с продуктите. Възможно е друг търговец да издава такива сертификати - ние не издаваме. Въпреки това можете да проверите оригиналността в оторизиран магазин на марката или в оторизиран сервизен център.
6. Стоките, които продавате, са нови, неупотребявани и неизложени?
Всички стоки, които продаваме на нашия уебсайт, са нови, неносени, неизползвани и неповредени. Единственото изключение са продуктите от раздел "Втора употреба", които имат минимални дефекти, повреди, точно обяснени в описанията им. Повредите, дефектите се отразяват и в цената на продукта.
7. Ще получа ли закупените стоки в оригиналната им опаковка?
Всички продукти се доставят в оригиналната си опаковка, както са пристигнали при нас директно от доставчика.
8. Какви са условията за връщане на продуктите?
Законоустановеният срок за връщане и замяна на стоки е 14 дни от получаването на пратката. Въпреки това, при стандартни условия, ние даваме възможност за връщане и замяна на стоки в неповредено и неносено състояние в срок до 30 дни. Удължените срокове за връщане могат да се прилагат за специални промоции или поръчки, направени в определено време - например преди Коледа. Затова ви препоръчваме да следите всички новини на нашия сайт в тази връзка.
9. Ако върнатите стоки са повредени по моя вина, претендирате ли за приспадане от цената на продукта?
Законоустановеният срок за връщане и замяна на стоки е 14 дни от получаването на пратката. Въпреки това стоките не трябва да са били носени или използвани и не трябва да имат следи от употреба. В противен случай имаме право на процентно приспадане от цената, което се съобщава след физическото получаване на стоките от наша страна.
10. Къде мога да намеря ръководството за закупения от мен часовник?
Ръководството за закупения часовник също се изпраща в имейл за изпращане, т.е. не в печатен вид, за да се пестят природни ресурси. Въпреки това може да се случи системата да не присвои автоматично ръководството към електронното писмо. В този случай клиентът няма да го получи. Въпреки това не се колебайте да се свържете с нас и ние ще ви го изпратим по имейл при поискване.
11. Каква транспортна услуга мога да използвам, когато поръчвам?
Можете да изберете доставка с куриер на Speedy, с услугата Транспортиране до пунктове за издаване (пакетът ще бъде поставен в избрана от вас кутия) или с куриер на Econt HD. За подробно описание на всяка опция, моля, вижте тук.
12. Каква е цената за доставка?
Цената на доставката зависи от няколко фактора. Тя зависи не само от стойността на поръчката, но и от това дали плащате онлайн, по банков път или с наложен платеж. Подробна ценова листа можете да намерите тук.
13. Възможно ли е да се използва услугата за гравиране?
Понастоящем не предлагаме услугата гравиране. Клиентът обаче може да поръча гравиране на стоките от друг специалист, който предлага такива услуги. Така модифицираните стоки обаче впоследствие не подлежат на замяна или връщане.
14. Мога ли да поръчам подаръчен опаковъчен пакет или картичка с послание?
Понастоящем не предлагаме възможност за опаковане на подаръци или пожелания за картички. Изпращаме стоките в оригиналната опаковка на продукта, опаковани в транспортна кутия.
15. Възможно ли е да се поръчат резервни части, верижки или каишки?
В момента не предлагаме възможност за поръчка на резервни части, гривни, каишки и други. Ако се интересувате от резервни части, препоръчваме ви да се обърнете към реномиран часовникар във вашия район или към оторизиран сервиз на тази марка.
16. Трябва да подам рекламация за часовник, който вече не е в гаранция. Какво трябва да направя в този случай?
Ние не осигуряваме следгаранционно обслужване. Ако има проблеми със стоката след изтичане на гаранционния срок, препоръчваме ви да се обърнете към реномиран часовникар във вашия район или към оторизиран сервиз на тази марка.
17. Как да направя рекламацията на стоките?
Подробната процедура за рекламация на стоки сме описали на самостоятелната страница.
18. Какво трябва да направя, ако получа повреден продукт?
Стоките трябва да бъдат проверени веднага след доставката. Всяка повреда трябва да бъде съобщена по телефона или за предпочитане по електронна поща в рамките на 24 часа от получаването и забелязването на повредата. Моля, опишете повредата възможно най-точно в имейла и приложете подробни снимки на повредата, кутията и номера на продукта. Ако получим имейл с тези снимки в рамките на 24 часа, ще проверим ситуацията незабавно. След това ще се свържем с вас с възможности за разрешаване на ситуацията по удовлетворителен за вас начин.
19. Как да процедираме при замяна на стоки и евентуално възстановяване на разликата?
При стандартни условия ви позволяваме да върнете или замените стоки в срок до 30 дни в неповредено и неносено състояние. Ако изберете по-евтин продукт и въведете номера на сметката си във формуляра при размяната на стоките, ние ще възстановим разликата в цената обратно в сметката ви. Ако изберете по-скъп модел, ще доплатите разликата по банков път или с наложен платеж - в зависимост от това коя форма на плащане е била избрана за първоначалната поръчка.
20. Какво трябва да направя, ако въведа грешни данни в поръчката си?
Моля, свържете се с нас по имейл или телефон възможно най-скоро. Промяна е възможна, ако поръчката все още не е изпратена.
21. Каква е целта на водоустойчивия часовник?
Водоустойчивостта е устойчивостта на часовника на вода и влага. Обикновено тя се изразява в атмосфери (ATM), барове или метри. Тя изразява степента, в която даден часовник е в състояние да устои на проникването на влага или вода във вътрешните механизми. Например, ако производителят посочва, че часовникът е устойчив на 5 ATM, това не означава, че можете да го вземете за гмуркане на дълбочина 50 м. Всъщност тестването на водоустойчивостта на часовника се извършва в спокойни условия, без течение или други външни влияния.
- Водоустойчивостта на часовника е 30 м / 3 АТМ - устойчивост на влага и дъжд.
- Водоустойчивост 50 м / 5 АТМ - съответства на водоустойчивостта при миене на ръце и съдове или вземане на душ.
- 100 м / 10 АТМ водоустойчивост - водоустойчивост при къпане, плуване, гмуркане без апарат и различни водни спортове.
- 200 м / 20 АТМ водоустойчивост - съответства на водоустойчивостта при гмуркане с кислороден апарат.
- Водоустойчивост на часовника 500 до 1000 м / 50 до 100 АТМ - професионална категория, еквивалентна на безпроблемно дълбоко гмуркане.
22. Какво не се покрива от гаранционното обслужване?
Дефектите, причинени от механични повреди, не се покриват от гаранционното обслужване. Производствени дефекти и функционални проблеми, възникнали по време на гаранционния период, са предмет на гаранционни претенции. Гаранционното обслужване не се прилага в случай на:
- износени, повредени, напукани, протрити или изтъркани ремъци,
- механични повреди, напр. счупване, счупване на стъклените витрини при удар, изпускане и др,
- счупване на короната, изпуснати кристали, загуба на винтове и др,
- интерес към замяна на батерията след период от 6 месеца от датата на закупуване,
- всякакви повреди на корпуса, каишката или гривната,
- повреди, произтичащи от неправилно боравене с часовника или грижи за него,
- повреда, причинена от вода (освен ако не е часовник за гмуркане с водоустойчивост най-малко 100 ATM,
- ерамични пукнатини при часовници с керамична гривна или корпус.
Не настройвайте часовника между 21:00 и 5:00 часа. Това може сериозно да повреди механизма.
23. Как да се уверя, че часовникът не работи?
Винаги следвайте ръководството. Издърпайте коронката и настройте времето. След това върнете коронката в положение 0. Ако секундната стрелка е в движение и часовникът върви - всичко е наред. Ако втората стрелка е неподвижна, наблюдавайте минутната стрелка. Възможно е втората стрелка да действа като хронометър и поради това да не се движи. Що се отнася до часовниците, захранвани със слънчева енергия, те трябва да се зареждат правилно на светло. По същия начин кинетичните часовници трябва да бъдат заредени, но в този случай чрез движение, за да работят. Ако нещо не е наред с вашия часовник, моля, свържете се с нас по имейл или телефон.
24.Каква е гаранцията на батерията?
За батерията няма законова гаранция. Въпреки това, за да укрепим и поддържаме добри взаимоотношения с клиентите, предлагаме я за срок до 6 месеца от закупуването на часовника. Клиентът може да поръча подмяна на батерията от реномиран часовникар в рамките на гаранционния период. Ние ще възстановим таксата за тази услуга директно по сметката в размер до 20 БГН. Моля, изпратете доказателството за подмяна на батерията заедно с номера на сметката си на нашия имейл info@timestore.bg. Ако часовникът не работи след подмяната на батерията от часовникаря, моля, изпратете ни го за рекламация. Вторият начин за подмяна на батерията е да изпратите часовника директно на нас. Ние ще възстановим пощенската
25. Какво означава Second Hand?
На нашия уебсайт можете да намерите и стоки с етикет Second Hand. Тези продукти са групирани в отделна категория. Освен това тези модели имат оранжев етикет до снимката с надпис Second Hand. Тъй като всеки продукт от категорията Second Hand има различен дефект, е необходимо да прочетете внимателно описанията на всеки модел. Първата снимка до продукта винаги е илюстративна, оригинална от производителя. На следващите снимки вече можете директно да видите дефекта, повредата, смяната на каишката или гривната и т.н.
26. Какво трябва да направя, ако се интересувам от модел, който в момента не е наличен?
Много съжаляваме, че това се случва, но нашите доставчици потвърдиха, че такива модели не са налични. За съжаление, нямаме допълнителна информация дали моделът не е наличен поради временно спиране на производството или производството на този артикул е било напълно преустановено. Поради това не можем да го поръчаме за вас. Можете обаче да следите продуктовата страница на въпросния модел, за да видите дали наличността му случайно не се е променила.
27. Имате ли физически магазин ?
В момента работим само с онлайн електронен магазин. Не разполагаме с физически магазини.
28. Какво трябва да направя, ако онлайн плащането ми е неуспешно?
След неуспешно онлайн плащане не е възможно да се генерира отново връзка за плащане на поръчката. Имате обаче 3 възможности как да продължите:
- 1. Ако все още се интересувате от онлайн плащане, моля, свържете се с нас. Ние ще анулираме първоначалната ви поръчка и ще можете да я направите отново заедно с онлайн плащането.
- 2. Можем да ви изпратим поръчката с наложен платеж, но за това се заплаща такса. Моля, свържете се с нас, ако желаете да промените начина си на плащане.- 3. Можете да платите поръчката по банков път. Не забравяйте VS, който е номерът на вашата поръчка.
29. Кога ще ми бъде възстановена сумата за върнатите стоки?
Парите за върнатите стоки ще бъдат преведени обратно по сметката ви в рамките на максимум 14 дни от получаването на стоките. Ще ви уведомим по имейл, когато заявката ви бъде обработена.
30. Как да използвате кода за отстъпка? Мога ли да използвам няколко кода в една поръчка?
Можете да приложите кода за отстъпка в първия момент на поръчката (в кошницата). Поставете го в бялото поле и кликнете върху "Изкупуване на код". Ще видите приспадането на отстъпката директно при касовата бележка. Ако отстъпката е невалидна или не отговаря на условията за прилагане, ще бъдете информирани с червен текст. Не е възможно да се комбинират няколко кода за отстъпка.
31. Защо продуктите във вашия електронен магазин са по-евтини от тези в други магазини?
Ние сами определяме цените на продуктите в нашия електронен магазин и не следваме препоръчаните от производителя цени. Ето защо нашите цени са по-ниски. Опитваме се да ги коригираме така, че да сме най-изгодните на пазара.
32. Как мога да проследя къде се намира моята поръчка и в какво състояние е тя?
След като поръчката ви бъде завършена, ще получите имейл за потвърждение. Ще получите имейл и след като поръчката бъде платена и след като тя бъде изпратена. В имейла за изпращане ще намерите връзка за проследяване на състоянието на вашия пакет.
33. Какво трябва да направя, ако искам да отменя поръчката си?
Моля, информирайте ни незабавно по телефона или по имейл. Ние ще отменим поръчката и ще ви изпратим имейл за отмяната. За съжаление, ако поръчката вече е изпратена, не можем да я анулираме. Поръчката не трябва да бъде получена, за да бъде върната при нас. След това ще я анулираме по удовлетворителен за вас начин.
34. Мога ли да поръчам стоки в чужбина?
Не изпращаме стоки в чужбина. Въпреки това поддържаме електронни магазини на словашкия, чешкия, унгарския, румънския, полския и словенския пазар. Ако се интересувате от изпращане на пакет до някоя от тези държави, препоръчваме ви да направите поръчката си чрез електронния магазин, съответстващ на съответната държава.
35. Колко време отнема обработката на замяна, анулиране и рекламации?
Пратката, която ни изпращате обратно, ще бъде доставена до P.O.BOX. Ние ще вземем стоките, ще ги доставим до седалището на компанията и след това ще обработим последователно заявките. Разполагаме с 14 дни, за да обработим заявката от доставката до P.O.BOX. Веднага след като обработим заявката, независимо дали става въпрос за връщане или замяна, ще ви изпратим информационен имейл. Ще ви преведем средствата за върнатите стоки в рамките на 14 дни от обработката на заявката. Процесът на връщане на стоки е същият. По закон разполагаме с 30 дни, за да я обработим.
36. Възможно ли е да се купува без ДДС?
Покупка без данък - Tax Free не е възможно.
37. Възможно ли е да се купува от фирмата?
При нас не е възможно да се извърши покупка за фирма. Специализирани сме изключително в продажби на физически лица.
38. Какво трябва да направя, ако искам да скъся каишката или верижката?
Понастоящем не предлагаме платена опция за промяна на каишката или гривната. Въпреки това, за да поддържаме и укрепваме добрите отношения с клиентите, можем да скъсим гривната на вашия часовник до желаната дължина безплатно. Затова, моля, измерете обиколката на китката си и я напишете в бележките към поръчката. Това се отнася само за гривни с метални звенца. Останалите връзки изпращаме заедно със стоката в пакета. Въпреки това не гарантираме скъсяването на каишката в моменти на наплив за доставка.
39. Часовникът ми се е замъглил, какво да направя?
В повечето случаи замъгленото стъкло е доста често срещано явление. Това е кондензация, причинена от внезапна промяна в температурата. Най-често се появява от вътрешната страна на пързалката и през зимата, при преминаване от студения външен въздух към вътрешността, където е значително по-топло. Той обаче може да бъде причинен и от внезапно охлаждане на часовника - например в горещо лятно време след влизане във вода. Ако стъклото на часовника ви случайно се замъгли, изчакайте. Леко затопляне на часовника, например в ръцете ви, или сваляне на коронката също може да помогне. Има вероятност излишната влага да излезе по-бързо през отворената коронка. Замъгленото стъкло на часовника не е основание за рекламация. Така че не изпадайте в паника и винаги изчаквайте да видите дали фината мъгла се разсейва от само себе си. Ако тя продължава или се разраства във видими капки, изпратете артикула при нас за рекламация.
40. Мога ли да дойда лично, за да видя, тествам или взема стоките?
Тъй като не разполагаме с магазин, ние не предлагаме такива възможности. Въпреки това, ако закупените стоки не ви допадат по някаква причина, можете да ги върнете неповредени и неносени в срок до 30 дни от датата на получаване.
41. Възможна ли е отстъпка за количества?
Въпреки че не предлагаме отстъпки за количество, можете да се възползвате от отстъпка при първата си покупка или от отстъпка за лоялни клиенти.
42. Какво трябва да направя, ако пакетът ми пристигне повреден или откраднат?
Повредите по пратката трябва да бъдат съобщени в рамките на 24 часа от получаването ѝ. Необходими са ни снимки на пакета, повредата и стоките, както и снимка, показваща цялата кутия със стоките върху везната (включително теглото). Ако нещо липсва в пакета, ще проверим ситуацията и ще се разберем директно и с превозвача. Моля, изпратете ни всички необходими снимки на адрес info@timestore.bg
43. Как да се погрижа за закупените стоки?
На нашия уебсайт сме посочили ясни и конкретни указания за правилната грижа за нашите продукти.
Връщане обратно.