Можете да проверите проследяването на пратката си в имейла за изпращане на поръчката, където можете да кликнете върху линк, който ще ви насочи директно към уебсайта на превозвача, където можете да проследите движението на пратката си.
Ако проверите движението на пратката в деня на изпращане на поръчката, на страницата може да се появят само получените данни за пратката ви, което не означава, че тя все още не е изпратена. Отделните пратки трябва първо да бъдат физически приети от съответния превозвач. След като превозвачът обработи пакета, текущата информация за движението на пратката се показва автоматично.
Превозвачи и доставка след изпращане:
- Speedy HD/Econt HD (с куриер) - 3-5 работни дни от изпращането
- Speedy PP (Автомати АПС) - 4-5 работни дни от изпращането
Ако пратката Ви е в процес на доставка или транзит по-дълго от горепосоченото време за доставка, моля, свържете се с нас незабавно. В този случай нашата компания като изпращач е длъжна да подаде рекламация до превозвача.
В случай че Вашата поръчка включва услугата Гаранция за доставка, ние като изпращач не чакаме резултата от рекламацията и автоматично се опитваме да организираме доставката на нов модел/нова поръчка/възстановяване на сумата в рамките на 24 часа.
Ако поръчката ви не включва услугата Гаранция за доставка, ще се постараем да организираме доставката на нов модел/нова поръчка/възстановяване на сумата във възможно най-кратък срок.
Обслужване на клиенти:
Ако имате нужда от помощ или съвет, моля, свържете се с нас на телефон +35 924 928 646 всеки работен ден от 10:00 до 16:00 ч. или ни изпратете имейл на info@timestore.bg.