Ние ще разгледаме всички искове, за да ви удовлетворим, в съответствие с приложимите закони на Словашката република. Купувачът е длъжен да прегледа стоките при получаването им, за да открие евентуални дефекти и недостатъци на продукта. Купувачът е длъжен незабавно да съобщи за всякакви дефекти на нашата компания (в идеалния случай по електронна поща). Ние не носим отговорност за дефекти, причинени от превозвача (необходимо е да се състави протокол за повреда/ рекламация с превозвача).
Стоките са предмет на законоустановен гаранционен срок от 24 месеца, освен ако не е посочено друго. Гаранцията обхваща производствени дефекти.
Гаранцията не покрива:
а) дефекти, причинени от нормална употреба
б) дефекти, причинени от неправилна употреба на продукта
Моля, обърнете внимание: износване на кожени каишки, изтощена батерия, повредено стъкло, нормално износване на продукта при употреба, наводнени часовници чрез разхлабена корона, изпусната/счупена корона или изпуснати/освободени кристали (можем да обслужим изпуснатите кристали, след като проверим наличността им, можем да реализираме в рамките на поддържането на добри отношения с клиента) не подлежат на гаранционен ремонт.
Процедура за подаване на жалба:
1. да изпратите стоките за връщане като пратка или писмо (не с наложен платеж) на адрес : ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO), 97054898 - Timestore.bg, Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА, РУСЕ 7000, бул.Васил Левски.
Това е пунктът за събиране, откъдето след това пратката се транспортира директно до централата на нашата компания. След физическото получаване на пратката ще ви информираме и ще обработим заявката ви незабавно.
2. попълнете и разпечатайте протокола за рекламация тук:
Попълнете всички сини клетки. Пример:
1.Име и фамилия
Първото и последното име на собственика, но също така и първото и последното име на клиента (посочено във фактурата), в случай че не е идентично.
2. Стоки, закупени от
Timestore.bg
3. Номер на документа
Променлив символ - номер на поръчката
4. Рекламирани стоки
Код на продукта от фактурата (напр. Casio GA-100-1A1ER)
5. Описание на дефекта, предмет на жалбата
Пример: часовникът се е оросил, забавил се е, не работи, индексът е паднал, дисплеят/аналогът не работи, стрелката е паднала, бутонът не работи, часовникът е наводнен, часовникът се е забавил с XY минути/секунди на ден/седмица, хронографът или друга функция не работи
Ние ще обработим вашия иск възможно най-бързо, но не по-късно от 30 дни след получаването му.