Рекламация

Ние ще разгледаме всички искове, за да ви удовлетворим, в съответствие с приложимите закони на Словашката република. Купувачът е длъжен да прегледа стоките при получаването им, за да открие евентуални дефекти и недостатъци на продукта. Купувачът е длъжен незабавно да съобщи за всякакви дефекти на нашата компания (в идеалния случай по електронна поща). Ние не носим отговорност за дефекти, причинени от превозвача (необходимо е да се състави протокол за повреда/ рекламация с превозвача).

Стоките са предмет на законоустановен гаранционен срок от 24 месеца, освен ако не е посочено друго. Гаранцията обхваща производствени дефекти.

Гаранцията не покрива:

а) дефекти, причинени от нормална употреба

б) дефекти, причинени от неправилна употреба на продукта

Моля, обърнете внимание: износване на кожени каишки, изтощена батерия, повредено стъкло, нормално износване на продукта при употреба, наводнени часовници чрез разхлабена корона, изпусната/счупена корона или изпуснати/освободени кристали (можем да обслужим изпуснатите кристали, след като проверим наличността им, можем да реализираме в рамките на поддържането на добри отношения с клиента) не подлежат на гаранционен ремонт.

Процедура за подаване на жалба:

1. да изпратите стоките за връщане като пратка или писмо (не с наложен платеж) на адрес : ECONT/PACKETA (COLETARIA.RO), 97054898 - Timestore.bg, Офис ЕКОНТ РУСЕ ДРУЖБА, РУСЕ 7000, бул.Васил Левски.

Това е пунктът за събиране, откъдето след това пратката се транспортира директно до централата на нашата компания. След физическото получаване на пратката ще ви информираме и ще обработим заявката ви незабавно.

2. попълнете и разпечатайте протокола за рекламация тук:

Протокол за поправка и рекламация

Попълнете всички сини клетки. Пример:

1.Име и фамилия

Първото и последното име на собственика, но също така и първото и последното име на клиента (посочено във фактурата), в случай че не е идентично. 

2. Стоки, закупени от

Timestore.bg

3. Номер на документа

Променлив символ - номер на поръчката

4. Рекламирани стоки

Код на продукта от фактурата (напр. Casio GA-100-1A1ER)

5. Описание на дефекта, предмет на жалбата

Пример: часовникът се е оросил, забавил се е, не работи, индексът е паднал, дисплеят/аналогът не работи, стрелката е паднала, бутонът не работи, часовникът е наводнен, часовникът се е забавил с XY минути/секунди на ден/седмица, хронографът или друга функция не работи

Ние ще обработим вашия иск възможно най-бързо, но не по-късно от 30 дни след получаването му.

Точната формулировка на Процедурата за подаване на жалби можете да намерите на страницата с Общите условия в точка 8.
 

Правила и условия

 

  • Без да посочва причина 30 дни за връщане на стоките

  • Безплатна доставка за покупки над 200 лв.

  • 100% гаранция на произхода Само оригинални стоки

  • Изпращаме всеки работен ден 9618 модела налични при нас